نظام نوین اسلامی
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام
یک روزنامه صهیونیستی از موافقت مقامات رژیم صهیونیستی با سفر قریب الوقوع شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر به مناطق تحت سیطره تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
     

جام سیاسی به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص، تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص این سفر که در پایان ماه جاری به کرانه باختری صورت خواهد گرفت، هماهنگی لازم را انجام داده است.


این روزنامه در شماره امروز (چهارشنبه) نوشت: امیر قطر از طریق اردن و از گذرگاهی که تحت نظر اسرائیل و اردن است، وارد کرانه باختری خواهد شد و به همین علت هماهنگی با اسرائیل در این خصوص لازم بود.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

موسسه « کمک به کودکان » آمریکا با انتشار ارقام مربوط به آزار و اذیت جنسی کودکان اعلام کرد ، هر سال سه میلیون و سیصد هزار گزارش آزار و اذیت جنسی در آمریکا دریافت می شود.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/11/ingdex.jpg

 پایگاه اینترنتی کمک به کودکان اعلام کرد : کودکان با شیوع مخفی آزار و اذیت جنسی و بی توجهی روبرو هستند. هر سال سه میلیون و سیصد هزار گزارش آزار و اذیت جنسی در آمریکا دریافت می شود که شامل حدود شش میلیون کودک است ( یک گزارش می تواند شامل چند کودک باشد. )
برای مشاهده کامل آمار و اطلاعات دقیق به ادامه مطلب بروید...
به "ادامه مطلب" مراجعه کنید...


ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری
بی بی سی: «اگر بحران توسط سیاستمداران بحرین حل نشود، دردسرهای آن به منطقه تسری پیدا می‌کند و باعث تندتر شدن آتش اختلاف میان شیعه و سنی و رقابت خطرناک میان ایران و عربستان خواهد شد.»
     

بی بی سی در گزارشی به قلم سردبیر خاورمیانه خود تلاش کرد با طایفه ای جلوه دادن اعتراضات مردم بحرین برای احقاق حقوق اولیه شهروندیشان  و همچنین تاکید بر مداخله قدرت های خارجی، بر علت اصلی این مطالبات سرپوش بگذارد.

گزارش کامل بی بی سی در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:بی بی سی,خاورمیانه,بحرین,خلیج فارس,
ارسال توسط سید محمد علمداری

ویترز: در ایالات متحده، بسیاری برآنند که نباید نیروهای مخالف اسد را مسلح کرد. آمریکا تاکنون به شبه نظامیان مخالف اسد کمک های بسیاری کرده است.

     

جام سیاسی: خبرگزاری "رویترز" در تحلیلی، به موضوع تسلیحات تروریست ها یا به اصطلاح گروههای نظامی مخالف بشار اسد پرداخت که وب سایت "صدای آمریکا" آن را منعکس کرده است.

 

"رویترز در این تحلیل اولویت اصلی گروه های شبه نظامی مخالف اسد، ضدهوایی برای دفاع در برابر حملات هوایی نیروهای دولتی می داند، و می نویسد: اولویت اصلی ارتش آزاد سوریه و دیگر گروه های شبه نظامی مخالف بشار اسد، را تجهیز به ضدهوایی برای دفاع از خود در برابر حملات هوایی نیروهای اسد است، اما سلاح هایی که تاکنون از مرز "ترکیه" گذشته اند و به شکل قاچاق وارد سوریه شده اند و در دسترس شبه نظامیان مخالف رژیم سوریه قرار گرفته اند، به طور عمده شامل موشک های کوچک زمین به هوا، نارنجک و سلاح های کوچکی از این دست بوده است.

 

بقیه در ادامه مطلب ...

گزارش رویترز در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:سوریه,تروریست,آمریکا,اسرائیل,ایران,
ارسال توسط سید محمد علمداری

روز 27 آذر روز ملی وحدت حوزه و دانشگاه...

وحدت حوزه و دانشگاه از دیدگاه مقام معظم رهبری که در دیدار با بسیجیان و دانشگاهیان فرمودند که میتوانید بیانات ایشان را در " ادامه مطلب " به صورت نقشه راه دریافت کنید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:وحدت حوزه و دانشگاه,مقام معظم رهبری,
ارسال توسط سید محمد علمداری
[-] اندازه متن [+]

جام کشکول؛ یکی از موضوعاتی که از دیرباز ذهن آدمیان را درگیر خود کرده و علی رغم تلاش های نوع بشر در طول قرون و اعصار هنوز در هاله ی از ابهام است بحث از آینده جهان و به عبارتی عام این است که: آخر دنیا چه می شود ؟

و می گویند: اگر راست می گویید، این وعده کی خواهد بود؟» بگو! «علم [آن] فقط پیش خداست و من صرفا هشدار دهنده ای آشکارم.» و آن گاه که آن[لحظه موعود] را نزدیک بینید، چهره های کسانی که کافر شده اند در هم رود، و گفته شود؛ «این است، همان چیزی که آن را فرا می خواندید!»

به  "  ادامه مطلب  "  بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:قرآن,2012,21 دسامبر,پایان دنیا,روز قیامت,,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

تبلیغات مکرر و پر حجم ” کتاب های فجر” از صدا و سیما، علامت های سوال را در ذهنم دوچندان کرده بود. نام هیچ نهاد رسمی و شخصیت شناخته شده ای در میان نبود. انتخاب عناوین کتاب ها نیز ابهامات فراوانی داشت و اصلا به حال و هوای طرح نمی خورد. خلاصه نشانه های فراوانی وجود داشت که با هم جور نمی شدند و لازم بود کدگشایی بشوند. از چرایی نام و زمان بندی طرح گرفته تا برگزارکنندگان و محتوای کتاب ها. نمی شد نشست و دست روی دست گذاشت. احتمال می دادم که باز هم دست گلی به آب داده باشند و اسکناس های درشتی که در ازای تبلیغات و مشارکت به نهادهای مسوول رسیده، فهم و شم کاوشگرانه مدیران را نشانه رفته باشد.

این بار، از دین گرفته تا نمادهای ملی و حتی مردم همه خرج شده بودند تا این طرح پا بگیرد. احادیث امیرالمومنین (ع) که بر تارک تبلیغات نشسته بود، علقه و احساسات دینی مردم را درگیر می کرد تا به این طرح به ظاهر “ملی” بپیوندند، جزیره ابوموسی نیز که نماد ملی ما محسوب می شود، میزبان اختتامیه برنامه شده بود. مردم هم که تشنه بی برنامگی مسوولان فرهنگی هستند به این فراخوان کتابخوانی، لبیک گفته بودند. در طول کار شبانه روزی ام، پیوسته دعا می کردم که خدا کند اشتباه کرده باشم و مدیریت فرهنگی و رسانه ای کشور خبطی به این بزرگی نکرده باشد اما …

برای خواندن توضیحات و تصاویر منحرف در متابهای فجر و تبلیغ عرفان های کاذب و فراماسونری در آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

شواهد و قراین نشان می‌دهند که هالیوود، صنعت فیلم‌سازی پرزرق و برق آمریکا، هنوز هم به عنوان یکی از اهداف اصلی نفوذ و دستکاری بسیاری از سازمان‌های دولتی آمریکا،‌ بالاخص سیا، مطرح است. اغلب مباحثی که در مورد تبلیغات سینمایی در جریان هستند به بحث در مورد گذشته‌ها می‌پردازند و در حالیکه تعدادی از کارشناسان امر توجهات را معطوف به روابط طولانی‌مدت و علنی هالیوود با پنتاگون نموده‌اند اما مطالب کمی در مورد تأثیرگذاری پنهانی بر هالیوود پس از واقعه ۱۱ سپتامبر به رشته تحریر درآورده شده‌اند. در گزارش حاضر سعی می‌گردد که بخشی از زوایای پنهان به اصطلاح “سیاست‌های عمیق و در سایه” هالیوود بررسی گردند، یعنی فعالیت‌هایی که بخاطر ماهیت پنهانی و سری بازیگران قدرت در سایه، هم‌اکنون توانایی فهم کامل و دقیق آنها وجود ندارد.

هالیوود تبدیل به یکی از ابزارهای قدرتمند حکومت آمریکا برای تحریف واقعیت‌ها و ارائه تصویری دروغین از آنها شده است

بقیه در "ادامه مطلب"



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:هالبوود,آمریکا,سازمان سیا,سیا,سینما,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

یک انجمن خصوصی حقوق بشر در فلسطین اشغالی، با انتشار گزارشی به شدت از اسرائیل به دلیل موارد متعدد نقض حقوق بشر انتقاد کرد.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/11/13910203000349_PhotoA.jpg

به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، انجمن غیردولتی حقوق بشر اسرائیل امروز با انتشار گزارشی، به شدت از اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر انتقاد کرد.

برای خواندن کامل گزارش به ادامه مطلب بروید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:اسرائیل,حقوق بشر,نقض,
ارسال توسط سید محمد علمداری

 

سوم صفر سال 120 هجری قمری یادآور داستان غم انگیز شهادت 'زید' فرزند امام سجاد(ع) به دست حكومت اموی است كه حتی پیكر پاك این فرزند امام را به آتش كشیده و خاكستر آن را بر باد دادند.

 

 

شهادت زید بن علی بن الحسین

 زید، پس از امام باقر- علیه السلام- بزرگترین فرزند امام سجاد- علیه السلام- به زهد و فضل، علم و ورع و سخاوت و شجاعت معروف بودند .

 شیخ مفید از ابوالجارود و زیاد بن منذر روایت كرده است كه گفت : وارد مدینه شدم و از هر كس در مورد زید پرسیدم، پاسخ داد او حلیف القرآن است (یعنى پیوسته مشغول قرائت قرآن مجید است) .

 او به منظور امر به معروف و نهى از منكر و احقاق حق و بازگرداندن خلافت به صاحبان اصلى آن، یعنى اهل بیت- علیم السلام- با شمشیر قیام كرد و همین خروج و قیام مسلحانه سبب شد عده اى گمان كنند كه او مردم را به خود دعوت مى كند؛ حال آنكه هدف او احیاى حكومت اسلامى به رهبرى ائمه هدى- علیهم السلام- بود .

 زید بن على در تاریخ چهارشنبه، اول صفر سال 120 هجرى قیام خود را آغاز كرد .

بقیه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

جبهه صهیونیسم بین‌الملل، بنا بر یک تقسیم کار منسجم و با توجه به اهداف خود، اقدامات قابل ملاحظه‌ای را انجام می‌دهد.

 چندی است که اصطلاح صهیونیسم بین الملل وارد ادبیات کلامی، نوشتاری و خبری تحلیلگران و کارشناسان روابط بین الملل شده است. در کاربرد این اصطلاح مشاهده می شود که اگرچه مستقل از رژیم صهیونیستی است اما به نوعی آن را نیز شامل شده و جالب تر آنکه از واژه «جبهه» برای اشاره به بازیگران موجود در آن استفاده می شود. اما به راستی جبهه صهیونیسم بین الملل به چه معناست؟ چه ابعادی دارد؟ بازیگران آن چه کسانی هستند؟ و چه اهدافی را دنبال می کند؟ این نوشتار در پی آن است که به چیستی جبهه صهیونیسم بین الملل پرداخته و ابعاد، اهداف و مصادیق آن را مشخص کند.

برای آشنایی با صهیونیسم(نظام نوین جهانی) به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

(بسم الله الرحمن الرحیم)

سایت «رادیو فردا»، در مقاله مفصلی به قلم «مجید محمدی»، جامعه شناس مقیم آمریکا، که در ضدیت با اسلام و آموزه های اسلامی سابقه ای طولانی دارد، این بار به اهانت به امام حسین(ع) و مردمی پرداخت که عشق اهل بیت(ع) را در سینه دارند.

برای دیدن توهین رادیو فردا به امام حسین(ع) به ادامه مطلب مراجعه کنید...

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری

بسم الله الرحمن الرحیم)

پایگاه تحلیلی «ولترنت» در مقاله‌ای به قلم «تیری میسان» در خصوص «استراتژی اخیر اسراییل» نوشت: جشن ۲۵مین سالگرد حماس با جشن پیروزی در حمله اخیر اسراییل مصادف شد. این جنگ کوتاه استراتژی اسراییل را عمیقا تغییر داده و جناح‌های مختلف مقاومت فلسطین را با هم متحد کرده است.

http://www.jc313.ir/wp-content/uploads/2012/10/13900721113952_PhotoA.jpg

لیست اعترافات اسرائیل در ادامه مطلب...

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
صدای آمریکا: هر ساله ۳۰ هزار شهروند آمریکا در خشونت های مسلحانه کشته می شوند. حدود ۷۰ هزار نفر نیز در این گونه خشونت ها زخمی می شوند.
برای مشاهده سند به ادامه مطلب مراجعه کنید...
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 4502
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1